Sunday, December 5, 2010

2nd & 3rd day...

Salam u ols...
3 entri at one nite... Ni pon lama giler aku nak sudahkan... Mata dah makin kecik ni ha.... Semalam,cousins aku nye wed.. Letih basuh pinggan mangkuk... Jap g aku upload pics on the wed...
2nd & 3rd day @ An-Nur... Sementara nak tunggu ofis settle,aku nyebok2 kan diri la ngan staff2 yang bakal jadik staff aku tuh.... And around 8.30am,ada ustaz baca doa... Kat sini,memang music nye on all the time... Zikrullah.... Masa ustaz tu baca doa,aku rasa semacam... Bukan semacam hape,tapi rasa cam 'Thank God,if this is a place for me to change for a better person..' Ada ayat2 dalam doa tu yang aku dok teringat sampai sekarang... 'Kau basahkan la lidah2 kami dengan zikrullah.. Kau jadikan bayi2 yang lahir di sini menjadi anak2 yang soleh,solehah.. Janganlah Kau tinggalkan kami yang kesakitan di sini... ' Hmmmmm... Laen2 aku dah hanyut dah dalam doa ustaz tuh... Kalo korang dengar sore ustaz tu,konpem ar... Syahdu! Kat sini kan,suma staff digalakkan attend tazkirah tiap Selasa pagi,30 min... Ngan usrah ari Khamis yang diorang bagi ikut group... The best part is,kalo attend at least twice a month for every session,management bagi RM100!! Kita g kelas,tuntut ilmu,tapi kita dibayar!!!! Yang penting niat kita la kan... Kalo setakat pegi nak dapatkan RM100 tu,baek tapayah... Betulkan niat dulu...
Tunggu En Mihubby amek

Ofis baru Puan Rina.. Hehe!!

Ofis dalam surau

Muka kerek Puan Rina

Pass card a.k.a punch card

Emergency parcel from Encik Abah ngan Puan Mak

Sebab aku tade baju kurung banyak2!



Aku terpaksa mintak tolong Encik Abah ngan Puan Mak poskan baju2 kurung aku sebab aku ingatkan aku dapat uniform... Hehe!!

No comments:

Post a Comment