Wednesday, March 30, 2011

Girls, it's better to be 'handsome' than 'pretty'

Girls, it's better to be 'handsome' than 'pretty'


Amacam??? Best tak ayat ni? Aku jumpa article ni kat NST pagi tadi... Tapi,sebab baru la ni sempat type entri,so lambat sikit ar info nye sampai... Hehe!!
Tak salah kalo kita ni belajar sikit2 mother tongue kaum or negeri2 lain.... Kalo tak,jadi cam terpinga2 la kita... Aku penah rasa waktu aku first time tiba kat Dungun dulu... Haram aku tak paham apa diorang cakap... Sampai dah nak grad,everysingle day ada je new word yang aku belajar...
Few last words yang aku ingat...SAMAH which means 50sen!!!! SUPIK means plastic bag! Itu pun aku tau masa aku beli goreng pisang kat stadium UiTM tuh... Sampai sekarang ni pon,kalo orang dok cakap ngan aku guna bahasa gini,aku boleh paham lagi...Tapi jangan cakap lelaju sangat.. Tak paham aku der !!
Kesimpulannye,masuk kandang kambing,mengembek... Masuk kandang rimau,mengaum... Masuk umah orang? Bagi salam ar.... :)

No comments:

Post a Comment