Saturday, November 26, 2011

Kursus 4 minggu

Salam..
Kebizian mengattendkan diri menghadkan keluangan masa nak update blog.. Padahal,macam2 benda dah jadik,banyak2 benda boley cite...=P
First day attend taklimat... Mati2 le aku ingatkan taklimat buta2 je... Rupa2nye,kena terus stay sini for 4 weeks!!! Abih,apa ke mak aku call opis diorang,diorang cakap datang taklimat je,pastu dalam masa 6 minggu,diorang akan call semula??? WTH! Konpius mak jemah! Nasib baek jugakla ada makhluk yang senaseb ngan aku.. And she's my roommate since day 1! Sarah,I leb u!!!! Kui3!!!!
ni le Sarah!
Bila tengok kat schedule dia,mak aih!! Kemaen pening lagik! Banyak gile slot.... Tapi bila dah masuk week 3 ni,( MINGGU DEPAN DAH GRAD,WEIHHHH!!!! ) aku rasa memang banyak ar ilmu baru yg masuk... Nak2 expecting women cam aku ngan si Sarah ni... Hehe!! Teknik2 mengurut la,cara2 nak ajar anak2 la.... Banyak ar....
We still have to sit for exam.... Bukan 1 kali tapi 2 kali exam!!! Last week,dah lepas 1 exam... Harap2 ok la... Next Monday,ada lagi 1.... Selasa plak ada Micro teaching session and evaluation.. Ni slot untuk pastikan suma cekgu cekgi dah ready nak ngajar bila balik taska nanti... 20% tuh!!!!
Banyak benda nak kena pikir... Sekarang,handle kiddo plak.. Last time,handle mak2 orang... Lupa plak nak mention,aku dah tak keje lama tu lagik.... Yeayyyyy!!!!!!! Heavennye rasa... Even that this future will be more harder I guess.... Tak kesah la... Janji,aku takde kat situ lagi.....
Duduk ngan bebudak,tak de la nak mengata2 sangat kan.... Budak2 apa dia tau... Tapi,tunggu teacher Nina datang ye... Teacher ajar benda baek punye!!!

No comments:

Post a Comment