Saturday, January 7, 2012

Ko memang 'pelakon handalan'

Salam...
Korang penah jumpa@kenal someone yang SANGAT (300ribu kali) mengannoykan korang tak? Kalo tak penah jumpa,bagus le.. Kalo ada,meh le share2 ngn aku experience tu.. Bukan niat nak mengumpat tapi nak luahkan aje..
Ada sorang hamba Allah ni,aku memang tak boleh nak terima dia dalam idup aku... Kenapa? Its too personal to be shared... Tapi,aku cukup tak suka bila orang tu buat2 lemah lembut,sopan santun,pura2 depan kitorang! Padahal,orang bukan tak tau dia tu camane...

Nak cakap lebih2 pun malas... Makin sakit plak ati aku... For the person who asked me to forgive her,'So sorry,dear... Couldn't make it...'

3 comments:

  1. Tak penah pulak jumpa org cenggini .. sabar k =)
    nway . Salam Kenal & Happy Blogging !

    ReplyDelete
  2. Bgsla x pnh jpa..:) jgn doa2 la jpa makhluk tuhan cAmni..blh skt jiwa tau!:P

    ReplyDelete
  3. sabar sajalah. nk buat camana kn..itu namanya dugaan. tak semua yg kita harapkn akn bjalan sptimana yg kite nk..

    ReplyDelete