Friday, December 30, 2011

Nur Iklil Asyuraa


Salam...

Ari ni dah ari ke 24,Syura lahir... Mommy pun dalam pantang lagi... Syura kuar masa azan Asar,4.34 pm... Beratnye 2.4kg.. Kecik je kan? Masa scan kat OnG,doc kata berat dia 2.3kg je... Masa deliver ada extra 100gm.. Hehe!
Kitorang b'syukur sangat sebab Asyuraa sempurna dari segi fizikal.. Sempurna dalam erti kata cukup sifat.. Aku doa2 mohon pada Tuhan,moga Syura jadik anak yang solehah pada kami... ;) InsyaAllah... This is a few pictures of her masa baru2 lahir.. Tapi sayang la,sebab tak teringat nak snap masa first hug tu.. Aku letih sangat dah meneran... :P Nanti aku cite lagi... Daaaa....


1 comment:

  1. wahhhh..tomeinye...congrates miss rina ngan sir faizz...:))

    ReplyDelete