Friday, February 3, 2012

Bangganya aku...

Salam...
Kali ni aku nak cite betapa berlagak,bangga dan riaknye aku! Kenapa? Sebab aku berjaya bagi Syura fully breastfeeding (4 time being)... And aku harap2 sangat aku boleh teruskan bf dia until she turns to 2... For God sake,how I wish it could be happen... Kenapa bangga? Sebab apa yang aku doa masa aku pregnant kan Syura,Tuhan makbulkan... Allahuakbar!
Sebab 'power and magic' bf ni,Syura recovered from jaundice... Dari 2.4kg waktu delivered,after 53 days,dia dah 4.17kg... Naik 1.77kg.. Kira ok la kot... She's getting chubby day by day... Ada 1 baju En Mihubby baru belikan utk dia.. Ari ni beli,lagi 2 ari pakai dah tak bape 'molek' di badan... Kesimpulannye,lepas ni kna beli baju yg oversize sikit..
Nasib baik jugak la banyak dapat hadiah baju anak dara aku ni.... And within a month jugak,diapers dari New Born size dah upgrade ke S size... :)
Tak sabar tunggu Syura besar... Sekarang dia dah pandai mengagah.... :D
From this...

To this...

No comments:

Post a Comment