Thursday, February 16, 2012

Sahabat

Salam...
Bila dengar sahabat aku kehilangan orang-orang yang dia sayang dalam masa yang amat2 dekat,aku tak tau apa aku nak rasa.. How do I console her.... What I'm gonna do if I was in her shoes..... What I'm gonna say to her to calm her down....
She's the one yang slalu support aku selama ni kalo aku down..... Tapi bila dia 'jatuh' camni,aku plak tak tau nak apa kan.... Teruk betul rasanye... But,I've tried my best... I couldn't lend her my shoulder to cry on but I've been trying to spend a piece of my time to talk to her....
Dear El,
Sabar ek... Tuhan tak duga kita sehebat ni sebab Dia aje yang tau tahap mana kemampuan kita.... Hikmah nye datang kendian nanti.... Be strong ek....
Aku takde cara lain nak convey this message sebab aku takut ko sedey lagi.... Take care... Lotsalurve...

No comments:

Post a Comment