Friday, April 29, 2011

Anda tak pernah biarkan saya sengsara...

Biar susah mana pun kita,anda tak pernah biarkan saya sorang2...
Biar payah mana pun kita,anda tak pernah biarkan sendirian...
Biar terdesak mana pun kita,anda tak pernah biarkan saya berlapar..
Anda tak pernah biarkan saya terpinggir,terpencil...
Anda tak pernah biarkan saya rasa tak diperlukan...
Anda tak pernah anggap saya menyusahkan...
Anda tak pernah anggap saya ni membebankan...
Sebab...
Kasih anda mengatasi segala...
Sayang anda pada saya teguh selamanya...
Cinta anda pada saya mengaburi semuanya...
Oleh itu,
Doa saya agar hidup anda dirahmati,diberkati...
Panjang umur anda agar kasih sayang kita kekal sampai bila2..
Sampai hujung nyawa....
Mak Abah,
Anda la dunia saya....
Tanpa anda,hidup tak bermakna...

Selamat menyambut anniversary yang ke32!!!
And happy birthday to Mak!! I love u both so much!!

No comments:

Post a Comment