Tuesday, May 17, 2011

Bila ko menyebok...

Aku cukup tak suka,tak berkenan kalo ada orang yang tak paham keje orang laen,tapi buat2 pandai dalam suma benda... Ellooo!!!Ko jaga staff ko,aku jaga part aku... Kalo ko baca la blog ni,aku nak list kan keje aku yang selalu ko masuk campur tapi masuk campur sebagai KULAT2 ATAS ROTI JEK!! ( Ntah pape2 peribahasa aku! )
1. Locker kitorang ni tempat simpan barang kitorang yang langsung takde kena mengena dgn barang korang! Aku ni in charge HOUSEKEEPING bukan STOREKEEPING!!!
2. Lampu rosak ke,lampu tak nyala ke,BUKAN keje aku! Itu keje maintenance... G la carik mamat maintenance yang ko cakap dengar kata ko tuh!
3. Trolley barang tu bising rodanye,bukan keje aku nak g bubuh minyak ke hape!
4. Bilik linen tuh,aku yang selalu dok kemas kan... Budak2 ko? Sepahkan!
5. Bekas dirty linen lak.. Notis dah naik,suh letak dalam,budak2 ko letak luar jugak kain2 kotor tuh!Bongok!
6. Ko suka2 anta staff kat aku without informing us! Ko reti tak word 'respect'??? Pastu suka2 pinjam staff aku,sebab staff ko tak cukup... Tak ke tut namanye!!!
 Malas aku nak cakap lagi.. Banyak sangat benda @ keje aku yang ko sebok2 padahal keje ko sendiri tak terjaga! Mind your own business la! Kesian kat kerani ko tuh!! Asyik kena bambu je padahal suma benda dia dah buat! Ko tau complaint jek! Apa punye bos pun aku tak tau... No wonder la previous clerk tu,carik keje laen! Yang sekarang ni pun,ntah bape lama ntah la dia boleh tahan...

2 comments:

  1. errr... ganasnye si buyung ni

    ReplyDelete
  2. aku geram...JD aku,dia sebok2 nk campur...aku tau la keje aku...sendiri tak betul,org laen lak kna mrh....mengong!

    ReplyDelete