Sunday, May 15, 2011

Happy Teacher's Day Chapter 1

Diam tak diam,nak dekat 6 tahun since aku jadi cikgu sandaran dulu...Hehe!!
Kejap je kan... Students aku pun,dah nak amek SPM dah kot...
Sempena teacher's day esok,aku nak list kan nama2 cikgu yang penah ajar aku dari start aku kenal ABC,Alif Ba Ta sampai la sekarang ni.... Jasa anda tidak terbalas... Terima kasih atas keikhlasan dan perhatian anda!!! Tuhan aje yang mampu balas...
First teacher : En Abah yang ajar ngaji,solat,ajar gosok baju,ajar basuh kasut sekolah,ajar balut buku sekolah... :) Macam2 lagik!!!
Cikgu tadika : Cikgu Yati yang chubby,pakai tudung labuh ngan Cikgu Asmah yang manis....
Cikgu kelas pertama masa darjah 1 : Cikgu Salamah... Dia boleh tau aku ni adik abang aku,sebab dia ajar abang aku... Padahal aku tak bagitau pun...:D
Cikgu kesayangan aku dan semua orang dalam kelas aku masa darjah 6M : Cikgu Sulaiman Pating... Dia suka nyanyi lagu Teratai Layu Di Tasik Madu tapi version dia ar...
Cikgu English yang buat aku suka belajar Englsih : Puan Badariah.. Ingat lagi dialog dia masa memula masuk : 'Call me Puan Badariah'... Kitorang terus aim dia! Gila kerek!! Tapi dia ok sebenarnya...
Cikgu joget : Cikgu Jariah
Cikgu sekolah menengah...... Sape ek? Tiba2 tak boleh recall..... Cikgu Samah ngan Ustazah Zanariah (dah arwah dengarnye), Cikgu Ghazali,Cikgu Noriah, Cikgu Sapura....
Ramai lagi ar,tapi sebab memories ngan kawan2 lagi banyak,so ada cam blur sikit.. Hehe!! Jahat!!!
Sok,aku sambung lak cite pasal lecturer aku... Even kita tak penah sebut pun lecturer tu Cikgu! :D

No comments:

Post a Comment