Wednesday, May 25, 2011

Am I a looser?

Lately kan,aku dah rasa my passion to this job was so down.... Dari 10 turun 5,dari 5 turun g 3.. Dari 3 turun sampai la ke negative figure dah aku rasa.... Makcik tu dah takde,ada plak la pewaris perangai nye.. Kalau yang baik2,tak pe... ( Ada ke yang baiknye makcik tuh?? ) Ni,lagi sesak kepala otak aku... Aku yang incharge,roster aku buat tapi aku kena buat ikut roster dia... Sampaikan aku on leave ari tu pun,tak pasal2 bising sebab aku tak bagitau dia!! Hello,minah!! Aku bos ke ko bos?? Abih,yang ko tu tak datang keje,bagitau aku pun tak,cane? Ko rasa cane?! Adil ke tak tuh? Dahtu,masa keje suka2 kuar amek adik balik keje la,anta adik g keje la... Apa kena mengena adik ko ngn keje ko?! Bila la nak dapat keje laen nih???????

No comments:

Post a Comment