Tuesday, June 14, 2011

Bila ko menyebok... (Chapter 2)

Ko buat lagi!!! Kelam kabut la makcik2 ni pegi kat ko,sampai aku tercengang2!! Nape ni?? Nape ko panggil diorang?? Nape aku tak tau asal ko panggil diorang?? Dulu aku penah cite pasal orang tua ni kat sini... Sampaikan aku tengah cakap ngan mak aku dalam fon pun,makcik ni lorat2 suh aku call makcik cleaner lagi sorang cakap ko panggil.. Cam ada orang nak mati sangat! Padahal nak mintak tolong kemaskan barang je... Geram betul aku!!! Staff2 kesayangan ko busy sangat ke kat situ?? Bukan ada orang nak entertain pun! Ingat aku ni hape?? Ko memang tak paham makna respect other's job kan????!!!
Padahal,semalam rupa2nye dah kena sound kat meeting.. Jangan skip flow!!! Ko skip jugak!! Kalo ko rasa nak amek balik department ni,ko amek ar!!! AKU PUN TAK HINGIN!!!! MENYEBOK JEKKKK!!!! Ko boleh la geng ngan supervisa tuh!!!!!
* Supervisa itu merujuk kepada orang yang sebok2 nak amek post aku ni,tapi tak sedar diri!!! *

No comments:

Post a Comment