Friday, June 3, 2011

Sihat ke aku?

Dari start aku tau aku preggy,macam2 la abnormal symptoms yang jadik kat aku... Week 8 aku preggy,dah kena cucuk masuk air dalam badan.... Masa tu punca nya tak lalu makan... Dah takde selera,cane nak buat kan... Kalo aku makan pun,apa yang aku makan,kuar balik sebijik cam yang aku kunyah tuh... Badan lemah,lesu,asyik nak tido jek... Sampaikan jadi issue la kat sini!! Sebab nampak aku baring je dalam surau... Ada aku kesah?? Mabuk aku ni pun tak terlayan...
Last week,masa tu week 11 aku preggy,kna masuk air lagi... 2 botol lak tuh! 2 jam aku baring duduk kat emergency room tu... 1 ubat,1 glucose..

Aku kena masuk air ni pun,for the same reason... Tapi yang ni lagi teruk.. Makan,minum langsung tak nak! Kesian baby aku... Dah la dia harapkan sumber makanan dari aku je... :( Sorry,sayang....
Balik kampung weekend,sebab Mihubby busy ngan booth dia kat Hari Belia Putrajaya tu... Beria la dia pesan suh rehat... Memang aku rehat pun.. Kuar pun ikut mak abah g wedding umah cousin abah.. Tu je.. ( Pastu layan Karak ngan mak,adik aku!) :D
Isnin,week 12, naik keje dengan tidak sihat nye... Demam le pulakkkkk!!!! Dari pagi keje sampai ke petang,dalam pukul 3.30,aku dah tak tahan,terus jumpa doctor... Langsung dapat MC 3 ari!! Heavennnn!!!! Dok umah,tdo,tengok tv,golek2 makan apa aje yang ada dalam esbok!! Hehe!! Mihubby beli sampai 5 botol susu HL suh aku minum.. Agak2 tak de selera makan,memang itu je le yang aku bedal.... At least,kenyang ar...
Harap2 nye minggu ni ok la.... InsyaAllah......

1 comment:

  1. Hehehe,sedih aida bce cite ko ni kak
    !hihihi,anway,cun gak branula y msok kt tgn akak tu,hehe :),sape yg insert?take care ye,jge ank sedare i bebaik,klu x lrt gak lg,jmpe aida kt a&e,aku bg air sehat!HAHAHA..:D

    ReplyDelete