Thursday, September 8, 2011

Cerita sorang kakak...

Salam u ols...
Aku ada kenal sorang kakak ni.. Setiap kali dia bercerita kat aku apa2,yang baik ke yang buruk ke,selalu buat aku terpikir... Kalo dia cite masalah dia,aku selalu cakap dalam hati,ada orang lagi teruk dari aku... Bila dia cite dia seronok,aku tumpang le seronoknye...
She used to be a single mother for 2 kids.. 10 years dia pegang title tu... Dia beli kereta,motor.. Totally independent la kiranya.. Ok je idup dia.. Pastu,she gets married dengan single parent jugak... And,tragedy started... New hubby dia,keje tak tetap.. Ada financial issue ngan along la,ngan kawan2 tempat keje lagi.. Macam2 la halnye...
Kadang2 tak balik umah,takut kena kejar along... Kakak ni la yang carikan duit settle ngn along,padahal bukan dia yang berhutang pun... Memang kesian ar... Dah macam tanggung biawak hidup plak!
Kenapa ada lelaki camni? Itu ke namanye suami? Ntah la... Aku doa aje yang baik2 untuk dia ngan aku ngan isteri2 yang lain... Betul la orang cakap,sorang mak boleh jadi bapak.. Tapi bapak tak boleh jadi mak... Mmmmmmmmm.....

No comments:

Post a Comment