Thursday, January 6, 2011

Esok....

Salam u ols...
8 bulan lepas,ari Jumaat,pkl 3 pm,aku dah sah jadi seorang isteri yang sah dari hukum syarak dan undang2 pada En Mihubby... Teringat masa tuh... Neves,seyhhhh!!! Cam aku lak yang nak akad ngan pak imam.. Seb baek ar dalam nebes2 aku,apa pak imam tanya aku boley jawab... Hehe!!! Masa tu,siap boley pikir lagi,betul ke keputusan aku? Dah sedia ke aku? Pasni,aku kena berubah ke? Tak boley ganas2 ke? Huarghhhh!!! Macam2 ar rasa... Siap ada rasa lapau lagik!!! :D
Tengok pic ni...
 Aku tak sangka betul ada orang boley snap pic ni... Tak boley blah nye pose! And the only pic masa pre-honeymoon kat Seremban..
Kitorang tak gi honeymoon pun,sebab adik ipar aku dalam ICU masa tuh.. And it was unappropriate la kan bersukaria masa the whole family was downhearted.... ( Sekarang dia dah ok dah..  ) Tak pe.. Pada aku,tiap2 ari pon boley honeymoon!!!! Hehe!!! In fact,nanti En Mihubby cakap nak g jenjalan!!!! Yeayyyyyy!!!!!
D,i love youuuuuuu!!!!!
Moga cinta kita satu selamanya.... Mmmmuuahhhh!!!

Kata Hadis : Tidak Allah berkati seorang isteri itu sekiranya dia tidak berterima kasih kepada suaminya sedangkan dia memerlukan suaminya....

Ya Rabb,
Ku pinjam kekuatanMu...

2 comments:

  1. dh kawen dh,dear...:) dh jdk puan dh...jd ibu je blom...:D

    ReplyDelete