Sunday, January 30, 2011

Suami muda

Salam u ols...
Apa salah dapat suami muda ek? Masa memula aku nak kawan ngan mihubby aku pun,ada issue ni... Issue yang bukan datang dari orang lain,tapi dari ati aku sendiri... Boleh ke mak/abah mertua wannabe (masa tu) terima aku kawen ngan anak dia? Nanti apa sedara-mara, orang2 kampung kata... Terpanggil nak wat entri ni sebab aku tgk ada TV show discuss pasal ni.. Nothing is weird in this world... Kadang2 ada gak rasa rendah diri,rasa tak secure,threaten,macam2 lagi la... Tapi sebab kedua2 mak aku bagi full support, feel much better...
Mak aku cakap, kena behave well... Cane muda pun suami nye, kena pandai jaga maruah, makan pakai suami...
Mak mertua plak kata : selagi ko pandai pasang badan,jaga makan pakai suami,insyaAllah bahagia...
And aku penah dengar ada kaunselor kata : suami isteri akan lebih bahagia lagi bila pasangan itu menjaga solat nye.... InsyaAllah.. 
Age is just a number..Yang penting hati...





And I love u,D!!!




Ya Rabb...
Ku pinjam kekuatanMu menempuh hari2 kami dgn rahmat Mu...

No comments:

Post a Comment