Saturday, January 22, 2011

Kenapa mesti ada orang2 camni????

Salam u ols...
Sekian lama aku membusy kn diri dengan keje2 aku,akhirnya aku free nak update blog yang tak bape nak ramai followers ni.. Hehe!!!
Something happened in these few days... Yang aku selalu tak paham nape mesti ada orang yang tak reti nak appreciate kebaikan orang lain? Kadang2 kan kalo ada orang buat baik,doesnt mean dat kita kena balas balik tapi AT LEAST show them some respect!
Tapi ada hamba Allah yang aku kenal ni (not a fren,not a family member!) yang perangai cam haram berjaya mengurang ajaukan diri dia dengan orang yang paling aku sayang.. Kalo aku tak pikirkan orang yang aku sayang tuh,memang dah jadik kes laen rasanya..
Untuk orang tu yang tut cam tut tuh,ingat pesan aku ni... Kalo takde family,takde kita.. Kalo takde orang yang kita sayang sekeliling kita,ko ingat kita boleh survive and live well????? And for God sake,kalo ko boleh buat camni,ko jangan ingat aku tak boleh buat benda yang sama........................ Sabar aku ada batasnye.... Jangan menyesal...

Ya Rabb...
Ku pinjam kekuatan Mu.... Aku mengharapkan keredhaan Mu.... Untuk orang2 yang aku sayang,aku sanggup....

No comments:

Post a Comment