Monday, January 31, 2011

Aku bos ke ko????!!!

This few days,ada je issue pasal roster staff aku ni... Yang makcik2,aku paham la jugak.. (At least tried to understand!) 
Tapi ada sorang ni (or shuld be called as SEKOR???!) sok nak cuti,ari ni baru nak request pastu senang2 cakap,takde orang nak replace!  
Tak ke cam Han^(*g tuh? Alasan nak cuti,sebab anak nak gi injection! WTF??? Takkan la injection tu tak di scheduled awal????? 
 Even aku ni takde anak,agak2 la nak kencing aku pon! Aku ni,bila dah camni,mula la nak compare2 kan status! Ye le,aku penat2 perah otak arrange roster cantek2,tiba2 malaun hamlau ni suka2 ati mak bapak dia amek cuti! 
Pastu dengan selamba nye sound aku! Nanti Day Off,saya keje la! Palotak dia!! Nak cuti weekend,aku dah bagi! Apa lagi nak??? Kesimpulan nye,pasni NO more weekend,NO more request! Kalo ko tak nak keje,ramai lagi nak keje!!! Ko keje pun,bukan bagus sangat! Molot lancang kemaen! Tapi keje cam haram!!!!

2 comments:

  1. sabo jek la na...nak buat camne kije dgn org memang camtu ..macam2 perangai ....lai satu yg jenis tak suke terima pendapat org ....semua dia jek betul

    ReplyDelete