Saturday, February 5, 2011

Keras hati ko je ko tau?!

Salam u ols..
Ni ada penyakit lagi sorang dah berjangkit kat department aku ni.. Penyakit cakap kuat2 dalam fon depan muka aku! WTF!!
Cakap kuat2 ngan laki masing2 sebab nak balik cepat,tak nak keje 2 shift.. Padahal,dalam roster aku dah buat dah suma.. Puncanya,aku bagi OT sikit,so ambek keputusan tak nak wat OT terus! Tak ke mengarut je tuh? Aku nak bagi OT banyak2 camne kalo dah suma orang keje.. Macam le baru keje 1,2 tahun.. Kata senior!! Pastu,siap boleh sound2, "Supervisor tu nak tunjuk keras kepala dia le tuh!" Palotak dia!! Aku dah bagi arahan,keje ko la ikut arahan aku! Jangan sampai aku kurang ajar! Ko tu dah la tua,molot jahat,mengata sana-sini je keje ko!
Tak pe2.. Aku senang je.. Sekali ko buat aku,ko tengok la azab yang aku bagi... Masa tu,jangan salahkan aku la kalo suma orang blame ko.. Dengan ini,aku isytiharkan NO MORE WEEKENDS OFFDAY!! Huarghhh!!Ha!!Ha!!! Padan muka ko!!! Yang lain2 tu,saya mintak mahap la ye... Pasal makhluk sorang ni,suma kena tempias nye.. Pegi le marah kat dia! Saya dah approved suma cuti,request tapi jadi camni gak,ni la end up nye...
AND THE WAR IS ON!!!!

No comments:

Post a Comment