Wednesday, February 2, 2011

Penyakit yang tak penah sembuh...

Salam u ols...
Penah dengar tak penyakit rasmi?? Takkan? Sebab ni penyakit aku rasa aku sorang je ada... Huhu!! Penyakit ni kan mula masa aku memula dok hostel... Aku tak suka barang2 yang aku baru beli,orang lain guna dulu... Kadang2 sampaikan kalu beli newspaper pun,kena aku ( at least!) selak2 dulu paper tu,baru orang lain boley pinjam! Tu pasal ada kawan2 aku tak sanggup nak tolong belikan pape utk aku.. Sampai camtu skali.. Nampak cam tak senonoh kan? Hehe!!! Tapi... Ada aku kesah??? Huhu!!! 
It might change as time goes by... Sejak kawen ni,mihubby la yang rasmikan suma nye... Kalo makan,bagi dia rasa dulu... (Nanti tau le sedap ke tak..hehe!) Kalo kuar rumah,dia kuar dulu... (Sebab kalo ujan,dia kna dulu!) Kalo bangun tdo je,aku dulu... Sebab nak kna prepare untuk dia g keje plak... :D

Ya Rabb..
Ku pinjam kekuatanMu demi keharmonian kami...

No comments:

Post a Comment