Friday, February 4, 2011

When u commit a sin...

Salam u ols..
Berdosa seorang isteri apabila dia menipu kepada suaminye.. Tapi kan,adakalanya isteri terpaksa menipu semata2 sebab nak elakkan pergaduhan... Penah dengar? Aku pun konpius... Yang aku tau,dosa memang dosa la kan? Orang cetek agama cam aku ni,memang lem sikit bab2 dosa pahala ni.. Kena banyak belajar.. Ada aku baca kat mana ntah,isteri tu kuar ngan lelaki laen yang dia anggap macam adik dia sendiri.. Tapi,dia tak bagitau suami dia.. Sebab? Sebab dia tak nak suami dia jeles ataupun dia sendiri takut kena marah.. Either one la kan.. Konpius2! Korang rasa nape? (Ceh,cam ramai je pun readers ko!) Lets share this quote from Imam Al-Ghazali... Pepatah Arab nih! 
"Accept the little I may give u,my love for you will grow deeper,and raise not your voice in my presence,especially when I in moody crisis.." Sweet kan??? 


So,to all the wifey out there,be right beside your beloved hubby,no matter what.... 
Untuk isteri2.... Aku dedicate lagu ni untuk kita... Moga kita jadi antara wanita mulia tuh...


Ya Rabb...
Ku pinjam kekuatanMu menjaga keperibadian seorang isteri pada diriku..

No comments:

Post a Comment