Monday, February 14, 2011

Rose yang tutttttt!!!!!

Salam u ols!
Emosi tercalar dengan kemarahan yang menggila pagi ni! Sampai2 ofis je,ada unestablished reporter kat sini mengkhabarkan yang si Rose tu nak gado ngan aku!!!! Huhu!!! Kelakar seyhhhh!!! Pejadah nak gado?? Aku summarizekan punca dan akibat (cewah!) yang dia nak gado ngan aku ni...
Punca: Aku text kat dia,reminder yang dia kena naik keje Sabtu ni,pagi! As per roster la,for sure...
Sebab: Before this,memang selalu dia lambat n biarkan kawan tu wat keje sorang2.. Dia dtg je,terus duduk2! Fair ke tu?? Dahla kawan tu budak part time...
Akibat : Dari text yang aku anta tu,dia g UPDATE and INFORM kat 1 sepital ni yang :
- Keje aku tak la sebest mana pun even aku datang on time
- Aku lom ada anak lagi,so aku boleh la nak datang keje awal
- Dia g interview keje tempat laen sebab rasa tak boleh blah keje ngan aku!!!

Jawapan aku daripada report yang dia anta ke 1 sepital ni yang buruk2 kan nama aku :

- Ko sape nak tentukan keje aku best ke tak!! Appraisal aku bukan ko yang buat! ( Opsss!! Ko tau ke appraisal tu hape??? ) In fact,dah memang aku ni punctual! Ada anak ke tak,bukan masalah kot!!
- Keje aku ke nak tentukan bila aku ada anak ke tak??!!!
- Ada aku kesah ko nak g interview tempat laen pasal tak nak keje ngan aku???? And without your info,u're on my list to be sackkkkkk!!!!!! ( Opsss lagi skali! Ko tak paham omputeh kan????!! ) Meh aku translate! Ko tu dalam list nak kena buang,carutttt!!!
Conclusion is : U may go everywhere u wanna go! I dont care!! AT ALL!!! 
Dengan ucapan: pandai2 la ko cari kamus nak translate kan ayat aku nih!!! Ko kan pandaiiiiiiiiiiiii!!!!!!! 

No comments:

Post a Comment